Pages

Sunday 8 November 2015

APA KAITAN TANAH DAN PEMERINTAH NEGERI


1. Tanah di negeri yang mempunyai Sultan
2. Tanah di negeri yang tak mempunyai Sultan
Ingat balik, apa perkaitan, contradict dan pola2 di Negeri Negeri Selat, Negeri Negeri Bersekutu & Tidak Bersekutu
Apakah yg membuatkan bangsa lain suka bertapak Negeri Negeri Selat seperti Singapura, Penang & Melaka?
Atau tanah yg mempunyai kesultanan yg memerintah sukar dipohon?
Bincangkan. Sambil2 tu saya nak layan baca perkongsian aktiviti2 sifu pertanian dan fertigasi di wall mereka.
Jom bertani & teruskan berkongsi!

Nak semak harga semasa tanah? Klik sini.

Muhammad Rafiq Adnan

rafiqadnan69@gmail.com

4 comments:

  1. Boleh dapatkan contact number rafiq...nk lebih tahu ttg perihal tanah kerajaan...

    ReplyDelete
  2. Saya hannan.saya dahaga kan ilmu tanah.. Ni nombor saya 01139284600. Saya berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang tanah kerajaan

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum Tuan...
    Mohon bantuan Tuan untuk mengajar cara2 permohonan tanah kerajaan..saya berminat sangat dalam hal pertanian...
    012-355 6091

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Tuan. Boleh email saya ya.

      Delete