Pages

Friday 28 June 2019

NOMBOR METAFIZIK VS NOMBOR BERTUAH CINA

TAKSUB NOMBOR. Itu gelaran bagi mereka yang sangat taksub kepada sesuatu nombor atau susunan nombor. Sehingga hari ini, tak perlu diterangkan lagi bahawa masih terdapat ramai orang yang sanggup menghabiskan wang ringgit semata mata untuk memiliki nombor kegemaran mengikut kepercayaan masing masing.

Tidak salah sebenarnya untuk kita melakukan sedemikian demi mendapatkan nombor kegemaran kita. Saya sendiri sudah melabur ribuan ringgit untuk membeli nombor nombor plat kenderaan dan nombor nombor telefon bimbit. Yang menjadi kesalahan ialah bila anda sangat taksub kepada sesuatu nombor sehingga menyebabkan akidah terpesong. Ianya mungkin boleh bermula kekhurafatan dan akhirnya boleh menjurus kepada kesyirikan.

Apa apa pun, tepuk dada, tanya iman. Panjang juga mukadimah mode bagi ceramah ni. Hehe.

Disini saya nak kongsikan maksud maksud setiap nombor mengikut kepercayaan yang sedang trend di pasaran sekarang ini. Sebab apa trend? Yelah kan aku cakap tadi aku labur beli nombor untuk aku jual balik. Of course aku cari nombor yang memang ada demand tinggi dan orang sanggup perhabis duit untuk memilikinya.

Sebelum ini, aku hanya fokus kepada kategori "Chinese lucky number". Nombor kategori ini pun dah bertahun lamanya ada demand tinggi kat Malaysia ni. Cuma sejak dua menjak ni, ada kategori baru iaitu "Islamic metaphysic number" yang aku nampak trend dia agak mengganas di pasaran.

Sebagai trader nombor sambilan aka part time, aku memang buat deep study mengenai market baru ni. Mana tak study oi. Dengar khabar dari member, katanya dah ada fandom sanggup berhabis puluhan ribu ringgit nak miliki koordinasi dan posisi terbaik deretan nombor 769. Dah sama level macam orang cina tabur nak beli nombor 888 dah beb. Hahaha. Memang rugi kalau tak start kaji dan masuk market peminat peminat 769 ni.

So, taknak taip banyak banyak lagi. Korang bukan baca pun penulisan panjang panjang. Berikut ialah makna makna nombor tersebut. Sumber aku dapat dari penaksub penaksub aka buyer tegar yang selalu beli nombor dengan aku. Haha.



Tafsiran nombor dari sudut pernomboran metafizik Islam:

1. Sendiri
2. Pencarian
3. Agresif
4. Ilmu
5. Ketenangan
6. Kekayaan
7. Rangkaian
8. Tekanan
9. Kejayaan

METAFIZIK




Tafsiran nombor dari sudut nombor bertuah masyarakat Cina:

1. Saya
2. Berganda
3. Hidup
4. Mati
5. Sementara
6. Lancar
7. Pergi
8. Kekayaan
9. Selamanya

LUCKY NUMBER



Semoga perkongsian ini sedikit sebanyak dapat membantu menjawab persoalan mereka yang selama ini tercari cari apa sebenarnya makna disebalik nombor.




Pedagang Nombor

Muhammad Rafiq Adnan, rafiqadnan69@gmail.com

No comments:

Post a Comment