Pages

Thursday 30 August 2018

MASIH ADA CAHAYA DI BALIK MATA ITU

Semalam dugaan besar melanda lagi. Macam biasalah kalau dah dugaan, mesti Dia uji kat periuk nasi kau punya untuk kasi kau beringat. Periuk nasi aku datang dari bisnes. Memang 9 dari 10 punya dugaan yang sampai. Tambah pulak rutin sibuk berkaitan bisnes ni yang selalu buat aku lepa nak ingat Dia. Memang mendapat. Harap harap ini hanyalah dugaan dan bukannya bala.

Kalau sebelum ini, dugaan yang paling kerap aku hadapi ialah dugaan ber patnering dalam business. Tapi kali ini rare sikit. Walaupun ianya tak sebesar dugaan tahun 2014, dugaan tahun 2018 ni aku label kan sebagai dugaan pertama yang bakal aku hadap yang aku rasa takkan ada mana mana orang awam pernah lalui.




Alah, biasalah tu. Selagi hidup, ni lah masa nak berpenat penat.

Nak rehat rehat (kalau layak), tunggulah mati.





Muhammad Rafiq Adnan, rafiqadnan69@gmail.com

No comments:

Post a Comment